Thursday, April 22, 2010


Hakkaten öbür dünya varsa çok rahat cennetliğim derim ha.

2 comments:

  1. kendilerien inanmasam da diğer taraf eğer varsa beni illaki bi ara cennete alacak..mecbur..bu hayatta sevap adı altında bişeyler yaptım kendim içn yaptım ayrı mesele..ama ben cennet ve cehennemi merak etmiyorum.. onun çalışma ofisini merak ediyorum ..tahminim şu yönde..
    ilk girişte hemen karşıda(tabi bu sırat köprüsünü gectikten sonraki kısım) cehennem var basında iki kişi mi yaratık mı bişey var..koridorun solunda cennet var böyle giriş kısmı bile serin klima takılı.. onun ofisi ise koridorun sağında ilk sola döndüğümde .koridorun bu kısmı biraz daha loş..ama öyle özenilmiş bi koridor deil..
    ve ofisi.. ofis karışık karanlık bi iki yerde masaüstü sarı ışıklar var yetersiz.. tam ortada büyük bi masa bi kısmında dünya var ama düz.. insan yaratmak için alet edavat kullanıyo ama öyle bilinmeyen aletler değil.. maket bıçağı iğne falan..küçük küçük maket insanlar var masada birini bitirmeden dierine gecebiliyo ..begenmediği oluyo yiine de koyuyo düz dünyaya..keyfe bak..bi yandan da ofisdeki tek elektronik alet olan monitörden bbg eevi gibi izliyo insanları..kendine bi dünya yaratmış oynuyo..mutlu oldugunu söyleyemem ona acıyorum ama yaptıgını onaylamıyorum..

    ReplyDelete
  2. Evet bendede benzer bir görüntü var. Ama nedense her hayal edişimde koridorlardaki süpürgelikleri unutuyom duvarların altındaki linelara bi sweep atamamış diye küfür ediyorum bide. Dün rüyamda kafam güzeldi rüyada kafa güzel olmasıda çok enterasan hacı.

    ReplyDelete